söndag 3 oktober 2010

Köpenhamn med damlaget!!!!

En helt fantastisk weekend i Köpenhamn med ett helt underbart damlag och fantastiska tjejer!!!!

Det blev en tur upp i vår frälsares kyrka...8o meter högt upp till guldkupolen och den sista biten vrider sig trappan på utsidan tornet:
JAg var livrädd men vill ändå visa bildbeviset att jag var där....
Bild 203:Utsikt
Fotade mer på min vandring genom Köpenhamn:

Bild 204:Omringad
...så måste det ju kännas för det lilla röda huset....ligger på "Gatan nedanför vattnet" en himla fint namn på en gata.














Gick en rundvandring inne i Christiania.....det var en upplevelse som väckte många funderingar i min hjärna.....
På väg in:

















Bild205:Innanför väggarna












Bild 206: Eget tema "Kompost"
Det måste ha varit områdets kompost som mötte oss direkt inannför "muren"


Temalistan där alla mina bilder som ingår i temat 365foton2010 finns länkade hittar du här:Temalista

1 kommentar:

  1. Köpenhamn är en vacker stad om jag bortser från Christiania som jag inte besökt.

    Sista gången i Danmark är nu för fem år sedan när sambon fyllde jämt och jag hade köpt en överraskningsresa till honom under några dagar.

    SvaraRadera