tisdag 29 december 2009

2009 vad hände????

Vi har bott på Lövöudden i fem år!!!!

Barca vann Champions League




Sommaren 2009 var sommaren då jag kvällsbadade i havet...och Obbolavägen fick en ny dimension...vi gick broarna runt från Holmsund, gamla vägen in till stan, Kolbäcksbron, Obbolavägen och Obbola bron tillbaka till Holmsund igen med en flaska vatten och två bananer....En bedrift jag är väldigt stolt över!!!Det tog fem timmar!För alla som inte gått Obbolavägen så är den väldigt bred, rak och tom på saker att titta på....när man går så där så pratar vi mycket och tänker ännu mer men halvägs in på Obbola vägen så var både ord och tankar tomma....


Vi firade ettårsdag av vårt bröllop i Budapest, efter 22 års förhållande gifte vi oss och brölpoppet firade vi med barnen på Rhodos, men i Budapest var det bara jag och P-O.En fantastisk stad!

2009 var året då jag fick lära mej nya saker....vet numera vad Flash Mob är.

4 kommentarer:

  1. Klart du hittar styrkan, kämpa på bara. Det är värt att slit.
    Lycka till, håller tummarna och hejjar på dej.
    Ha en fin dag.
    /Helena

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder från ditt år. Önskar dig ett gott nytt 2010!

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker plats du bor på. den promenaden ska du vara stolt att du/ni gjorde. Även att gifta sig efter så många år tillsammans, kärlek och lycka! Era barn måste tycka det är fantstiskt. Det tycker jag!

    Vad kul det vore om du fick vägarna förbi.
    GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  4. Ett underbart 2009 har du haft och nu hoppas jag att det om inte bättre så i alla fall lika bra. Kan det bli bättre?

    SvaraRadera