torsdag 18 februari 2010

Bild 41: Trött

En trött man.....






















Fotot taget just innan vi passerade säkerhetskontrollen på flygplatsen och jag fotade min resekamrat som blev stoppad av metallvarningspipet i säkerhetspassagen....Fortfarande med fingret på avtryckaren så dök plötsligt tre uniformerade och beväpnade män över mej och slet i kameran och uppmanade mej att förstöra kortet jag tagit!!!!
Jag blev livrädd att de skulle beslagta hela kameran och alla mina Londonbilder......men jag lyckades klara alla bilder utom Agneta i visiteringsläge.....En trötthetskänsla spred sig ganska snabbt i kroppen efter det påhoppet och det här fotot var taget just innan så det får representera "Trött".

Fler utmaningar till att hitta bilder under årets alla dagar från givna teman hittar du här på 365 foton 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar